حـــــــورانــه

دل سنگریست امن که با خدا بودن موجبش میشود. . .
شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۴۶ ب.ظ

اعوذ بالله من شر نفسی

باید 


از "خودمـــ


دل بکنم. . .



نوشته شده توسط حورانه
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
حـــــــورانــه

اللهم ارزقــنا توفیق الشهادة فی سبیلک

***

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

ذکـــر دل
ذکر روزهای هفته
آیات نــــور
آیه قرآن
نـــوا
پیوندها

حـــــــورانــه

دل سنگریست امن که با خدا بودن موجبش میشود. . .

اعوذ بالله من شر نفسی

شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۴۶ ب.ظ

باید 


از "خودمـــ


دل بکنم. . .

۹۲/۱۱/۱۲ موافقین ۴ مخالفین ۰
حورانه

نفس

دل

السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا  (۸)

باعرض سلام و وقت بخیر به روزم با نکاتی پیرامون آیه 21 سوره نور
پاسخ:
سلام...
سلام

ارادت

ایام الله تیریک
پاسخ:
سلام...
جز این راهی ندارم
که به تو برسم
بــــــــــــــاید دلم بکنم...
۱۳ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۵۷ تـــا به تـــا
سلام
دعاگو بودیم در حرم رضوی
این هم سوغاتی:
هر کس ما اهل بیت پیامبر (ص)را دوست بدارد،پس باید فقر را چونان لباس رویین بپذیرد.
(یعنی آماده ی انواع محرومیت ها باشد)
حکمت ۱۱۲ نهج البلاغه

چقدر در این دل کندن برکت وجود داره ...
بــــایــــد دل بـکـنـم ...
کاش بشود ...
۱۲ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۳۵ فانوس جزیره ...
سلام علیکم
ممنون از حضورتون


اگه دل بکنیم همه چیز حل میشه ..
پاسخ:
سلام...
۱۲ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۵۷ سراجا منیرا

من از تو دل نمیبرم اگر چه از تو دلخورم
اگر چه گفته ای تو را به خاطرات بسپرم

هنوز هم خیال کن کنار تو نشسته ام
منی که در جوانی ام بخاطرت شکسته ام

تو در سراب آینه شبانه خنده میکنی
من شکست داده را خودت برنده میکنی

نیامدی و سالها نظر به جاده دوختم
بیا ببین که بی تو من چه عاشقانه سوختم

رفیق روز های خوب رفیق خوبه روزها
همیشه ماندگار من همیشه در هنوزها

صدا بزن مرا شبی به غربتی که ساختی
به لحظه ای که عشق را بدون من شناختی

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">