حـــــــورانــه

دل سنگریست امن که با خدا بودن موجبش میشود. . .
يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۲۰ ق.ظ

الهــــی رضــــاً برضــــاک. . !

کاش به تمام

"رضــــاً برضــــاک" هایی که گفتم؛

"ایمان" داشتم. . .



نوشته شده توسط حورانه
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
حـــــــورانــه

اللهم ارزقــنا توفیق الشهادة فی سبیلک

***

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

ذکـــر دل
ذکر روزهای هفته
آیات نــــور
آیه قرآن
نـــوا
پیوندها

حـــــــورانــه

دل سنگریست امن که با خدا بودن موجبش میشود. . .

الهــــی رضــــاً برضــــاک. . !

يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۲۰ ق.ظ

کاش به تمام

"رضــــاً برضــــاک" هایی که گفتم؛

"ایمان" داشتم. . .

۹۲/۱۱/۲۰ موافقین ۳ مخالفین ۰
حورانه

ایمان

السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا  (۱۰)

سلام و درود خدا

ممنون.

دعوتتون میکنم که از وبم دیدن فرمایید.
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۰۸:۵۷ یعقوب کربلا
انشالله..
کاش ...
۲۲ بهمن ۹۲ ، ۰۷:۴۴ عبد گنهکار
کاش....
کاش....
من هم همین حال را دارم...کاش ذره ای بیش از این ایمان داشتم
پاسخ:
کاش...
وفات مظهر وفا و عشق، بانوی بهشت، حضرت فاطمه معصومه تسلیت باد.

 ای فاطمه ی ثانی!
هرکی زیارتت کنه ساکن جنت خداس
بی بی منم بهشتی کن بهشت من امام رضاس
مثل محرم می مونه حال وهوای ماتمت
از پیش تو سلام میدم به مادر بی حرمت
پاسخ:
سلام
به شما هم تسلیت میگم
التماس دعا
سلام
چقدر زبانی این جمله را گفتم ...
۲۰ بهمن ۹۲ ، ۰۹:۳۰ سراجا منیرا
سلام
زیبا

بروزم با "نقد و بررسی متن توافق نامه ژنو"
http://tinyurl.com/pak5vwh
پاسخ:
سلام
ممنون

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">