حـــــــورانــه

دل سنگریست امن که با خدا بودن موجبش میشود. . .
سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۱۶ ب.ظ

دلم خــــــــاک میخواهد


دلم خــــــــاک میخواهد


نه از جنس ِ این خاک های زمینی...


من یک خاک میشناسم که بوی بهشت می دهد...


باور کن!


وقتی صورتم را می پوشانم در رمل هایش


انگار نه!واقعا لمس ِ خود ِ بهشت است...


انجا بدی هایم را جا می گذارم


یک مــن ِ جدید برمیگردم...


مثلا رمل های نرم فکه یا .....!

ان شاءلله فردا عازم راهیان نور هستم

حلال بفرمایید، التماس دعا



نوشته شده توسط حورانه
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
حـــــــورانــه

اللهم ارزقــنا توفیق الشهادة فی سبیلک

***

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

ذکـــر دل
ذکر روزهای هفته
آیات نــــور
آیه قرآن
نـــوا
پیوندها

حـــــــورانــه

دل سنگریست امن که با خدا بودن موجبش میشود. . .

دلم خــــــــاک میخواهد

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۱۶ ب.ظ


دلم خــــــــاک میخواهد


نه از جنس ِ این خاک های زمینی...


من یک خاک میشناسم که بوی بهشت می دهد...


باور کن!


وقتی صورتم را می پوشانم در رمل هایش


انگار نه!واقعا لمس ِ خود ِ بهشت است...


انجا بدی هایم را جا می گذارم


یک مــن ِ جدید برمیگردم...


مثلا رمل های نرم فکه یا .....!

ان شاءلله فردا عازم راهیان نور هستم

حلال بفرمایید، التماس دعا

السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا  (۲۱)

۲۷ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۰۳ فریاد بی صدا
سلام
دعوتید به
تفاوت دعا با سوال


این روزها آرزوهایم هم مثل دعاهایم بی جواب است. 
دلم گرفته برای شلمچه، برای هویزه، برای دوکوهه...
پاسخ:
دلم گرفته برای...
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۵۶ مـَـ ه جَـبـیـטּ
من تازه برگشته میگم
خوش بِ حالت ..

سلام مجدد منو برسون رفیق ..
پاسخ:
سلام
چیزی نفهمیدیم و برگشتیم...
التماس دعا

سلام

التماس دعا ...

پاسخ:
سلام
محتاجم به دعا

سلام دوست گرامی

یکی از مسائلی که درباره عید نوروز مطرح است این است که آیا این روز مقارن با عید غدیر قمری است یا خیر؟ برای حل این مسئله، مطلب کوتاه زیر را مطالعه کنید و بعد خودتان نتیجه مقاله را به صورت آنلاین با مبدل تاریخ محاسبه نمایید.

۲۴ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۴۳ محمدصادق برجیان

وقتی بگو بخند تو در خانه جا نشد

لفظ بیا ببند به زخمت روا نشد

صبح دراز تو سر مغرب شدن نداشت

مویت سفید گشت و رفیق حنا نشد

قدری غذا بخور جگرم ریش ریش شد

شاید که ماندی و سفرت از قضا نشد

در خانه روسری به سرت قاتل من است

قتل کسی به پارچه ای نخ نما نشد

قحط طبیب شرم علی را مضاف کرد

قحطی چنین پر آب عیان هیچ جا نشد

جان خودم قسم که همین چند روز پیش

گفتم که کج کنم سر این میخ را نشد

پهلوی و روی موی و وضوی جبیره ات

چون من بساط قتل کسی رو به را نشد

.

.

.

"محمد سهرابی"

دستورالعملی که عارفی در ایام فاطمیه بیان کرد:
بکوشید یک رابطه ی خاص با حضرت فاطمه سلام الله داشته باشید.که فقط خودتان بدانید و خدا.مثلا بگویید من هر روز دو رکعت برای نماز میخوانم یا هر روز یک صدقه ویژه برای حضرت میدهم و...حداقل یک کار را دائم برای حضرت انجام بده تا زنده ای کارت برقرار باشد قطع نکن در سفر زمان بیماری و...اینرا فقط خودت بدانی و خدا و این را ذخیره داشته باش.اون روزی که کارت گیر میکند آنجا بگویی من این گنج را دارم.

+دعا های حضرت است که ما میتوانیم زندگی کنیم شما گاهی پیش میاید که میگویی اون مشکل مرتفع شد نمیگی چه جوری؟میدانی کیا دعا کردند؟کیا مشکل رو مرتفع کردند تو با یک الحمدالله تمامش میکنی؟


پاسخ:
سلام
ممنون
حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود  
خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود

ای که ره بستی میان کوچه‌ها بر فاطمه  
گردنت را می‌شکست آنجا اگر عباس بود
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۴۶ سیدمهدی نقیبی راد
خوشبحالت
۲۳ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۳۷ سجاد مؤذنی
نامه ای که صدیقه سادات بحرینیان مادر شهیدان محمد ، اکبر و ابالفضل فخفوری به کاترین اشتون نوشت را شما خوانده اید؟
http://sajjad-m.blog.ir/1392/12/21/

دلم خاک میخواهد

خاکهای نرم فکه ...

سلام

خوش به سعادتتون

برای ما هم دعا کنید

پاسخ:
سلام
محتاج دعام
«خنده بر هر درد بی درمان دواست»
اما اینجا 
وقتی تابوت می بینند 
می گریند!...


ایام فاطمیه تسلیت....
پاسخ:
سلام
ایام بر شما هم تسلیت
۲۲ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۵۳ چشم به راه بهار ...
سلام ..التماس دعا
پاسخ:
سلام
محتاج دعام
۲۲ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۱۲ محمدصادق برجیان

خوش به سعادت تان،

قسمت ما هنوز نشده.

دعا بفرمایید!

پاسخ:
سلام
ان شاءالله میشه
محتاج دعام
۲۲ اسفند ۹۲ ، ۰۳:۵۳ علی بخشایش
سلام بسته ی نمایشگاهی فرهنگی تولید کرده ایم وبژه ایام فاطمیه ؛
هم دانلود کنید هم اگر مقدور است با باز نشر آن در وبلاگ وسایت خود به توزیع مجازی این بسته فرهنگی کمک نمایید چرا که ما در حوزه کارهای مجازی فوق العاده بی تجربه ایم!:
لینک دانلود:


با تشکر 
علی بخشایش (سلمان)
09137189400
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۱۳ رها پاک سرشت
چادرش را تکاند، با سختی
یا علی گفت و از زمین پا شد
پیش چشمان بی‌تفاوت ما
ناله‌هایش فقط تماشا شد
یا فاطمه الزهرا
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۱۳ رها پاک سرشت
چادرش را تکاند، با سختی
یا علی گفت و از زمین پا شد
پیش چشمان بی‌تفاوت ما
ناله‌هایش فقط تماشا شد
یا فاطمه الزهرا
پاسخ:
سلام
ممنون

سلام

با طرح زیبایی درباره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بروزم. تشریف بیارید.
یا علی

۲۱ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۳۹ چشم چشم دو ابرو
واقعا خوش به حالتون ...

خیلی دوست داشتم امسال برم , خیلی ...

دعا کنید واسمون , شدید ...
پاسخ:
سلام
ممنون
محتاج دعام

۲۰ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۰۸ خانومـِ میمـ
خوش به سعادتتان .. ما که جا ماندیمـ به بهانه درس :/
پاسخ:
سلام
ممنون 

سلام
التماس دعا همیشگی . . .
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام
محتاج دعام
آمین..

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">