حـــــــورانــه

دل سنگریست امن که با خدا بودن موجبش میشود. . .
چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۸ ق.ظ

اَلعَین بَریدُ القَلب. . .*

میگفت:

 

یک نگاهِ حرام

 
می تواند سالها عبادتت را بسوزاند،

 

و من بی اعتنا زیر لب گفتم: 

 

اللهم ارزقــنا توفیق الشهادة فی سبیلک. . .!!

 

*

امام علی(علیه السلام):

چشم پیغام رسان دل است. . .

میزان الحکمه،ص 504



نوشته شده توسط حورانه
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
حـــــــورانــه

اللهم ارزقــنا توفیق الشهادة فی سبیلک

***

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

ذکـــر دل
ذکر روزهای هفته
آیات نــــور
آیه قرآن
نـــوا
پیوندها

حـــــــورانــه

دل سنگریست امن که با خدا بودن موجبش میشود. . .

اَلعَین بَریدُ القَلب. . .*

چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۸ ق.ظ

میگفت:

 

یک نگاهِ حرام

 
می تواند سالها عبادتت را بسوزاند،

 

و من بی اعتنا زیر لب گفتم: 

 

اللهم ارزقــنا توفیق الشهادة فی سبیلک. . .!!

 

*

امام علی(علیه السلام):

چشم پیغام رسان دل است. . .

میزان الحکمه،ص 504

۹۳/۰۴/۱۱ موافقین ۹ مخالفین ۰
حورانه

نگاه

گناه

السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا  (۲۲)

ممنون

یاعلی
سلام
کلیک رنجه می کنین مومن ؟

این بار با مطالبی با عنوان :
دلم به دامانت یا رحیم
 کاری کرده ایم ؟؟؟
 نعمت وسوسه شیطان!
مردم نا مَحرم



الهم الرزقنا توفیق الشهاده فی امر ظهور مولانا المهدی(عج)
و توفیق الشفاعة الزهرا (س) فی یوم الحساب


مارو هم دعا کن مومن 
 nishtar.ir

سلام
با مطلب "از یک گل یک فوتبالیست به چه جاهایی میرسیم!" بروزم.
پیشنهاد میکنم سر بزنید.
یا علی

۱۴ تیر ۹۳ ، ۰۲:۲۳ تک نویسی...
ثروتمندی ؟

http://taknevisi.blog.ir/post/77

چشم پیغام رسان دل است. . .

چقد قشنگ
ممنون
این جمله مولا خیلی عالی بود...مثل بقیه البته
۱۳ تیر ۹۳ ، ۲۱:۳۱ علمدار زهرا سلام الله علیها

عمه افطار به خرما میکرد

رطب حاصل بین الحرمین

جرعه ای آب…به گریه میگفت

به فدای لب عطشان حسین…!.

****

از مستشهدین بین یدیه باشیم ان شاالله

سلام دعوتید به مطلب

شاید آخرین نفس

۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۰:۳۶ 彡♥خـادم المهدی♥彡
اول صبح بگویید حسین جان رخصت. ..

تا که رزق از کرم سفره ارباب رسد

۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۶:۴۷ بنی الزهرا(س) ...
سلام ...
شعر بسیار زیبایی بود
+اطلاعیه مهم تیم سایبری *نحن ابناء الحیدر* در حیدریون
منتظر نظرات شما هستیم
*** لینک شدید ***
لطفا ما رو با نام * حیدریون * لینک کنید
با تشکر
اَلعَین بَریدُ القَلب. . .

أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ
به روذم
۱۲ تیر ۹۳ ، ۰۶:۱۰ یا مهدی(عج)
دوست شهیدت کیه؟؟!!

سلام علیکم. نماز و روزه هاتون قبول باشه. ان شاء الله قصد دارم در حد توانایی و با کمک خدا و خود شهیدان عزیز بخش هایی از زندگینامه های این بزرگواران رو که اغلب از کتاب هایی که در مورد این شهیدان نوشته شده جمع آوری کردم رو طی چندین پست برای هر شهید در وبلاگم براتون قرار بدم. در صورت تمایل ما رو همراهی و دنبال کنید.

شهید اول/شهید ابراهیم هادی


یا علی

التماس دعا
... و من نیز چقدر بی اعتناترم....
وخیلی خیلی محتاج دعایتان هستم...

یا حق.
پاسخ:
دعاگو هستم به شرط لیاقت
التماس دعا
هه هه ترسیدم فک کردم مطلب من شمارو یاده یه چیز بدی انداخته :)
پاسخ:
نه عزیزم خیلیم خوب بود :)
اواااااااااااااااااااا من مطلب امیوارانه گزاشتم شما بد برداشتش میکنین:)))
۱۲ تیر ۹۳ ، ۰۰:۱۶ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
دارم برای حال خودم گریه می کنم

بر این شکسته بال خودم گریه می کنم

من در مصاف نفس خودم خورده ام زمین

شرمنده از جدال خودم گریه می کنم

شیطان مرا زاوج به پایین کشیده است

بر این همه زوال خودم گریه می کنم

از دست رفته است جوانی بدون سود

اصلا به سن وسال خودم گریه می کنم

در فکر چنـــد آروزی کهنـــه مانده ام

بر خواب و بر خیال خودم گریه می کنم

سنگین شده است بار گناهان به دوش من

حالا به این وبال خودم گریه می کنم

تا چند زنده ام که ببیـــنم ظهــــور را

بر تنگی و مجال خودم گریه می کنم
۱۱ تیر ۹۳ ، ۲۳:۱۴ یاد گرفتم...
مانا که تویی و باز مانا که تویی
ای دورترین دور نشانا که تویی
هر سو نگیهم ناگهانا که تویی
این قصه همین است همانا که تویی
 میخانقاه....صفحه 64
http://baketab.blog.ir/post/17

۱۱ تیر ۹۳ ، ۲۲:۵۸ زهرا عباسی
نگاه تان در پناهش در امان بماند ... 
۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۸:۰۴ تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
چشم، پیغام رسان دل است....

سلام
ببخشید اگر ایشون راضی نیستند استفاده کنیم اصلا برای چی طراحی کرده اند و در فضای مجازی منتشر کرده اند؟
خیلی چیزهای کوچک هست که فنا و سقوط می آورد..
بالا رفتن از کوه و صخره سخته و طولانی، اما افتادن در یک لحظه و سریع صورت می گیره..
ممنون 

یاعلی
۱۱ تیر ۹۳ ، ۰۲:۰۹ محمدرضا فلاح
روزی شیر زنی برای دفاع از ولی زمانه خود برای دفاع از اسلام و آرمانهای آن که در مکتب پدر آموخته بود،خود را بین دیوار در قرار داد میان کوچه ها سیلی نامردان را به جان خرید.
آتش کین را دید که خانه اش را می سوزاند اما ایستاد و مقاومت کرد .که تا تاریخ هست و تا انسان وجود دارد الگویی باشد برای من و تو جوان شیعه .
ولی آیا ما آموختیم که در مکتب زهرا (س) جایگاه ولی چیست ؟ آیا آموختیم برای دفاع از اسلام چه بهایی باید داد؟ آیا آموختیم که چگونه با پهلوی شکسته قامت راست کنیم تا خاری در چشم دشمنان باشیم و امید فردای علی زمانه؟ در یک کلام آیا راه مبارزه را آموختیم؟
آیا فراموش کرده اید که تاریخ تکرار می شود و حال برای چندمین بار تاریخ تکرار شده و دشمنان زهرا (س) مهمترین یادگار او را که همان ولایت است مورد حمله قرار داده اند.
دشمنان به نام اسلام آمده اند و قرآن سر نیزه می کنند و در نهایت بی شرمی به قرآن پشت کرده اند و صدای هله هله شان گوش فلک را کرده تا مثل زمان پیامبر صدای رسول خدا که از زبان نایب فرزند او شنیده می شود به گوش نرسد.
وحال آیا نوبت ما نشده که برای دفاع از ولی زمانه ، خود را بین در و دیوار قرار دهیم؟ آیا وقت آن نشده که سیلی بخوریم؟

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">