حـــــــورانــه

دل سنگریست امن که با خدا بودن موجبش میشود. . .
شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۰ ب.ظ

فاَنَا دیَتَهُ. . .

هر کس که مرا طلب کند، می یابد.

هر کس که مرا یافت، می شناسد.

هر کس که مرا شناخت عاشقم می شود.

هر کس که عاشقم شود؛عشقم او را می کشد.

و هر کس که عشقم او را بکشد، خود خون بهای او هستم

    

+

کاش رضوان مقامم بود و خدا خون بهایم...

 

++

یا رَحیمُ 


مَن بِیَدِکَ ناصِیَتی


مَن لی غَیرُکَ


خُذ بِیَدِکَ وَ بِرَحمَتِک

سر نوشت من به دست توست

و غیر از تو کسی را ندارم.

مرا در پناه مهر خود گیر

 

+++

التماس دعا. . .



نوشته شده توسط حورانه
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
حـــــــورانــه

اللهم ارزقــنا توفیق الشهادة فی سبیلک

***

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

ذکـــر دل
ذکر روزهای هفته
آیات نــــور
آیه قرآن
نـــوا
پیوندها

حـــــــورانــه

دل سنگریست امن که با خدا بودن موجبش میشود. . .

فاَنَا دیَتَهُ. . .

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۰ ب.ظ

هر کس که مرا طلب کند، می یابد.

هر کس که مرا یافت، می شناسد.

هر کس که مرا شناخت عاشقم می شود.

هر کس که عاشقم شود؛عشقم او را می کشد.

و هر کس که عشقم او را بکشد، خود خون بهای او هستم

    

+

کاش رضوان مقامم بود و خدا خون بهایم...

 

++

یا رَحیمُ 


مَن بِیَدِکَ ناصِیَتی


مَن لی غَیرُکَ


خُذ بِیَدِکَ وَ بِرَحمَتِک

سر نوشت من به دست توست

و غیر از تو کسی را ندارم.

مرا در پناه مهر خود گیر

 

+++

التماس دعا. . .

السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا  (۳۰)

۱۹ تیر ۹۳ ، ۱۷:۳۴ 彡♥خـادم المهدی♥彡
ای شاه پناهم بده....
پاسخ:
پناهِ دلم شو...
۱۸ تیر ۹۳ ، ۰۲:۳۴ گرفتِ یار

کاش که لایق دیدار شویم!

 

التماس دعا

کاش ایمان داشته باشیم
به من لی غیرک
حیف..

-----
آپم
پاسخ:
کاش..
۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۷:۴۷ بنی الزهرا(س) ...
بروزم ....
 و منتظر شما ...
کاش رضوان مقامم بود و خدا خون بهایم...

به روزم
سلام علیکم

ان شاء الله مشکلمون زودی تموم شد و برگشتیم

دعوتید همسنگر 

یاعلی
 فقط میشه صدا زد و گفت الهی و ربی من لی غیرک 
چقدر زیبا بود 
ممنون
قرنهاست...
این سیاره را شب فرا گرفته است...
بیا تا با آمدنت...
جشن بگیریم روز را...
ببین خدا هم وعده ظهور می دهد:
اذا جاء نصرالله و الفتح
چقدر زیبا نوشتید حرف دل تان را که بر دل نشست و حرف دل ما نیز بود...


بسیار محتاج دعایتان هستم،
یا حق.
۱۷ تیر ۹۳ ، ۰۱:۵۱ گلبرگ دانلود
سلام ، 
رحلت حضرت خدیجه تسلیت باد .
با نوای جدید دلم گرفته ، منتظر حضورتون هستیم.
۱۷ تیر ۹۳ ، ۰۰:۲۳ چشم چشم دو ابرو
اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُکَ مِنْ بَهاَّئِک بِاَبْهاهُ وَکُلُّ بَهاَّئِکَ بَهِىُّ اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُکَ بِبَهاَّئِکَ کُلِّهِ

التماس دعا ...

پاسخ:
سلام
محتاجم به دعا...
۱۶ تیر ۹۳ ، ۲۲:۳۰ زائر آسمان ...
سلام
شهادت ام المومنین ، حضرت خدیجه سلام علیها تسلیت..
التماس دعا
ی
ا
ع ل ی
پاسخ:
سلام
همچنین
محتاج دعام
یاعلی
کاش ...
۱۶ تیر ۹۳ ، ۱۶:۲۸ قاصـدکـــــــ بی زبان
براتون ارزوی موفقیت و شادکامی دارم..به وبلاگ تازه تاسیس منم سربزنید خوشحال میشم..یاعلی
پاسخ:
سلام..
۱۶ تیر ۹۳ ، ۱۴:۵۷ دکـ لـ مـ هـ
خداوندا... مرا در پناه مهر خود گیر...

آمین
پاسخ:
آمین..
۱۶ تیر ۹۳ ، ۱۴:۲۱ فدیناه بذبح عظیم
امیرالمومنین حیدر:
قدر هر کس به اندازۀ همّت اوست 
۱۶ تیر ۹۳ ، ۱۲:۲۳ سید کمیل ...
هوالودود
انشالله
سلام
حدیث سنگینی است و پر از عشق
یا حبیب من لا حبیب له
پاسخ:
سلام..
التماس دعا
۱۶ تیر ۹۳ ، ۰۵:۳۶ سوخته دلان
خدایا کمکمون کن تا بجایی که میخوای ازمون بهش برسیم
برسیم
و ما بدون شما هیچیم
...
مَن لی غَیرُک
پاسخ:
ان شاءالله..
بسم الله
سلام
اگه میخوای جلوی مهجور بودن قرآن گرفته بشه
یه سر بزن
با خوندن مطلبم و تعریف کردن اون برای بقیه میشه یه قدم برداشت 
و قال الرسول یا رب ان قومی التخذوا هذا القرآن مهجورا
یا علی
پاسخ:
سلام
سر میزنیم..
۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۸:۴۸ بنی الزهرا(س) ...
سلام ... با دو مطلب در وب ثائر الزهرا(س) بروزیم +رمضانــــــــــــ1435ـــــــ +باید برای بردن نامت وضو گرفت یا حســـــــــــــــــــــــن
پاسخ:
سلام
چشم، سر میزنم
۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۵:۰۲ مـَـ ه جَـبـیـטּ
من لی غیرک
.
.
من کسی را جز تو ندارم ک مرا ببخشد ..
خدایانخواسته به من دادی...
ماه توست...
حالا با یک دنیاخواسته آمده ام چه می کنی؟
۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۰:۲۹ 彡♥خـادم المهدی♥彡
به کوری چشم عوامل فتنه شربت شهادت را خنک مینوشیم!
۱۵ تیر ۹۳ ، ۰۰:۰۵ محب علی(ع)

یااباعبدالله

بس که خوردم غم تو روضه من باطل شد

نرخ کفاره ی این خوردن عمدی چند است؟

۱۵ تیر ۹۳ ، ۰۰:۰۵ محب علی(ع)

یااباعبدالله

بس که خوردم غم تو روضه من باطل شد

نرخ کفاره ی این خوردن عمدی چند است؟

۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۸:۵۶ ***العبد التائب***
مرا در پناه خود گیر!
پاسخ:
آمین..
۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۷:۰۸ بانوی مبارز
امین
خود خون بهای او هستم

أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ



التماس دعا فرج
پاسخ:
محتاج دعا
۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۶:۵۴ عـــطـش ...
کــــاش ...

الهی و ربی من لی غیرک ...

التماس دعا ...
خدایا کمک کن چترِ گناه را در بارانِ رحمتِ رمضان بسته نگه داریم...
آری ؛ چترها را باید بست ، زیر باران باید رفت...

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">