حـــــــورانــه

دل سنگریست امن که با خدا بودن موجبش میشود. . .
چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۳ ب.ظ

ادْعُونِی أَسْتَجِبْ لَکُمْ. . .*

باز شب قدر و

باز من و

باز خدا . . .!

و دردِ من 

از جایی آغاز شد

که در شبهای قـــدرم

"تـــو" را طلب نکردم. . .

اما این بار؛

من و

خدا و

خواستن ِ "خودِ خدا". . . !

 

 

+

از خدا، غیر خدا را طلب کردن، کم خواستن است

 

++

راستی!

تو در شب قدرت، از خدا چه خواستی که اینگونه آرام گرفتی. . . ؟

 

+++

التماسِ دعا

 

 

*

خدایم گفت:

" بخوانید مرا، تا برایتان اجابت کنم "



نوشته شده توسط حورانه
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
حـــــــورانــه

اللهم ارزقــنا توفیق الشهادة فی سبیلک

***

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

ذکـــر دل
ذکر روزهای هفته
آیات نــــور
آیه قرآن
نـــوا
پیوندها

حـــــــورانــه

دل سنگریست امن که با خدا بودن موجبش میشود. . .

ادْعُونِی أَسْتَجِبْ لَکُمْ. . .*

چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۳ ب.ظ

باز شب قدر و

باز من و

باز خدا . . .!

و دردِ من 

از جایی آغاز شد

که در شبهای قـــدرم

"تـــو" را طلب نکردم. . .

اما این بار؛

من و

خدا و

خواستن ِ "خودِ خدا". . . !

 

 

+

از خدا، غیر خدا را طلب کردن، کم خواستن است

 

++

راستی!

تو در شب قدرت، از خدا چه خواستی که اینگونه آرام گرفتی. . . ؟

 

+++

التماسِ دعا

 

 

*

خدایم گفت:

" بخوانید مرا، تا برایتان اجابت کنم "

۹۳/۰۴/۲۵ موافقین ۸ مخالفین ۰

السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا  (۱۸)

۰۴ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۰۹ تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
از خدا، غیر خدا را طلب کردن، کم خواستن است


۲۷ تیر ۹۳ ، ۱۵:۳۴ عـــطـش ...
سلام
تسلیت ...

التماس دعا 
۲۷ تیر ۹۳ ، ۰۰:۲۹ خانم الفــــ
التماس دعا این شب ها....
۲۶ تیر ۹۳ ، ۲۳:۳۵ زائر آسمان ...
خواهر جان دعا کنیا..
۲۶ تیر ۹۳ ، ۲۳:۳۵ زائر آسمان ...
سلام
این یک مسأله ی مهم است
می شود پاسخ مرا بدهید؟!؟!؟!؟
منتظر پاسخ شما!
mah00.blog.ir
۲۶ تیر ۹۳ ، ۲۱:۵۹ محب علی(ع)

من مسلمان مسلمان مسلمانم ولی...

مشکلم اینست

گاهی قبله ام کج میشود سمت نجف.......

۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۸:۳۶ مسافر88 آرام
از خدا غیر خدا خواستن یعنی هیچ نخواستن
یعنی باختن
یعنی هنوز لایقم نکرده ای خدا تا بدانم چه بخواهم
...

سلام
دعامون کنین
اللهم صل علی محمدو ال محمددو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
تو همین نوشته کوتاهتون
درس زیاد گرفتم...
تشکر
۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۶:۵۲ منور الفکر
میان خدا خدا گفتنتان یادی از غیر و اغیار هم کنید..شاید خدا دلش سوخت و آدم شدیم
۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۴:۲۴ محفل عاشقان شهادت
ای همه افـلاکـیـان فرمـان بـرت
ای دو صد خورشید عبد قنبرت
ای تو لـبـیـکــــ دعـای مـصطفـی
یا امـیـرالـمـؤمنـیـن یا مـرتــضـی
++++++++++++++++++++++
التمــــــآس دعــــآ ....
۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۱:۵۸ 彡♥خـادم المهدی♥彡
نام‌ها و عنوان‌های شب قدر
1) آمرزش گناهان: پیامبر خدا(ص) در تفسیر سوره «قدر» فرمودند: «هر کس شب قدر را احیا بدارد و مؤمن باشد و به روز جزا اعتقاد داشته باشد، تمامی گناهانش آمرزیده می‌شود».
2) قلب رمضان: امام صادق(ع) فرمودند: «از کتاب خدا استفاده می‌شود که شماره ماه‌های سال نزد خداوند، دوازده ماه است و سرآمد ماه‌ها، ماه رمضان است و قلب ماه رمضان لیلة القدر است».
3) نزول قرآن: طبق روایات، مجموع قرآن در شب قدر دفعی و یکباره بر پیامبر (ص) نازل شده است، این نزول دفعی و یکباره قرآن است، اما نزول تدریجی قرآن طی 23 سال دوران نبوت پیامبر گرامی(ص) به صورت الفاظ نازل شده است.
4) برتر از هزار ماه: نزول همه‌ ملائکه و روح در شب قدر بر زمین و سلام دادن بر بندگان خدا نشانه شرافت آن بر هزار ماه است. امام باقر(ع) فرمودند: «عمل صالح در شب قدر از قبیل نماز، زکات و کارهای نیک دیگر بهتر است از عمل در هزار ماهی که در آن شب قدر نباشد.»
خدایا درسته خیلی گناه دارم
ولی خب
گناه دارم...
ببخش ...
۲۶ تیر ۹۳ ، ۰۳:۲۶ گلبرگ دانلود
شب قدر واسه فرج آقا ، جانبازا، بیمارا، شیمیایی ها، طول عمر رهبر، وعاقبت بخیری هممون دعا کنید.یاعلی
 امشب
از آسمان باران انا انزلنا بر فرق زمین می بارد
امشب چشمانمان را با آب توبه بشوییم
و کلام قرآن در دهانمان بریزم
(التماس دعا)
سلام :) 

امشب خدا رو واست طلب می کنم :)

کنار اسم خودت اسم منم بگو [گل]
۲۵ تیر ۹۳ ، ۲۱:۲۵ همسایه خدا
امشب ماروهم از یاد نبریید....التماس دعا..اللهم عجل لولیک الفرج..اللهم الرزقنا توفیق زیارت قبر الحسین ع...اللهم الرزقنا شهادت فی سبیلک

بانگ سروش
گوش کن...

گوش کن، ای سر غفلت در پیش

ای اسیر «خود» و زندانی «نفس»

اینک، این بانگ سروشی است که در این «شب قدر»

بیخ گوش من و تو می خواند:

ـ این تَغافل از چیست؟

در شب قدر، که از چشمه نور

آیه هایی روشن

جلوه هایی جانسوز

تا سحرگاه، فرو می بارد،

وای بر من اگر از ریزش فیض

بهره هایی نبرم،

ورنه افسانه سرد است و سراب

این همه شور و شَرَم!

۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۸:۴۸ سعید قره خانی

سلام دوست عزیز

واقعا سلیقه ات زیباست خیلی وبلاگتو قشنگ درست کردی مخصوصا رنگ زمینه و گفتار محاوره ایت که آدم فک میکنه دقیق دقیق همین الان داری با هامون صحبت می کنی.باعث افتخار من هم هست که از نظرات زیبای و حسن سلیقه ات در سایت خودم استفاده کنم

سایت من lengebelenge.ir هست .دوست دارم که حتما نظرتو درباره اش به من بگی و آدرس سایت منو هم در پیوند های وبلاگت درج کنی[قلب]

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">