حـــــــورانــه

دل سنگریست امن که با خدا بودن موجبش میشود. . .
سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۳۳ ب.ظ

بِحَقِّ هذَا الْیَومِ. . .

عیدِ من

روزی ست که

نمازش را به تو اقتدا کنم. . .

 

+

خدا شاهده درد دارم بیا؛

کجا بغضــمو جا بذارم بیا. . .

 

++

عیدتون مبارک



نوشته شده توسط حورانه
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
حـــــــورانــه

اللهم ارزقــنا توفیق الشهادة فی سبیلک

***

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

ذکـــر دل
ذکر روزهای هفته
آیات نــــور
آیه قرآن
نـــوا
پیوندها

حـــــــورانــه

دل سنگریست امن که با خدا بودن موجبش میشود. . .

بِحَقِّ هذَا الْیَومِ. . .

سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۳۳ ب.ظ

عیدِ من

روزی ست که

نمازش را به تو اقتدا کنم. . .

 

+

خدا شاهده درد دارم بیا؛

کجا بغضــمو جا بذارم بیا. . .

 

++

عیدتون مبارک

۹۳/۰۵/۰۷ موافقین ۸ مخالفین ۰

السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا  (۱۴)

وبلاگ خوبی دارید حاجت روا بشید ان شاءالله التماس دعای فرج
۱۱ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۳۰ کـــ ـوثــر ◘مـــآهــ ◘
اللهم عجل لولیک الفرج....
پاسخ:
آمین..
روز عید که به نائبش اقتدا کردم با خودم میگفتم به  نیت روزی که به تو اقتدا کنم آقا جان ...
عید مبارک
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام
تبریک ...
دیر شد امـا ، عیدت مبارک ^_^
پاسخ:
با توجه به متن باید بگی پیشاپیش مبارک :D

ممنون آبجی
عید توهم مبارک :)
۰۸ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۱۳ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
سلام
شبی که می تونه تبدیل به یه خاطره ی فراموش نشدنی بشه

پاسخ:
علیکم السلام..
آقا سمت غزه هستند این عید
و ما سمت جمکران!

- این عید سعید نیست...
۰۸ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۹ آلــــــو نــــــک . . .
با عرض سلام و تبریک عید سعید فطر

(( * * * آلونــــک را متفاوت ببینید . . . * * * ))

// www.aloonak.blog.ir //
۰۸ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۳۴ مهیار مهدوی
سلام
به امید تعجیل در ظهورش

مطلب امروز: نه تلآویو نه حیفا جانم فدای آمریکا
منتظرتونم
یا حق
۰۸ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۳۶ مسافر88 آرام
به تو اقتدا کنم...

سلام
عیدتون مبارک
دعامون کنین
اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
سلام
ممنون، همچنین :)
محتاجم به دعا
سلام...

عیدانه تا اینجا خواندم به  شما دوست دار کتاب :

معرفی کتاب :
کجا بغضمو جا بذارم؟!
با بغض سخته به خدا!
بدرود ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا
بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها
بدرود ای یاریگر ما که در برابر شیطان یاریمان دادی
بدرود ای که هنوز فرا نرسیده از آمدنت شادمان بودیم
و هنوز رخت برنبسته از رفتنت اندوهناک.
التماس دعا
:(
:(
:(
:(

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">