حـــــــورانــه

دل سنگریست امن که با خدا بودن موجبش میشود. . .
شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۵۷ ب.ظ

طبق معمول منِ بی سر و پا جا ماندم. . .

حرم لبریز زائرها

مسافرها
مجاورها
گروهی آذری ها و گروهی از شمالی ها
یکی از پای قالی و یکی از بین شالی ها
وحالا هرکدام آرام
زبان واکرده در این ازدحام، آرام:
"ببین این دست پینه بسته را آقا
ببین این شانه های خسته را آقا
به بیخوابی دوچشم خویش رامجبووور کردم من
به زحمت پول مشهد آمدن را جوور کردم من
نشستم تا بگیرم دامن ایوان طلایی را
به سمتت باز کردم دست خالی گدایی را"

یکی درد دلش را با امام مهربان می گفت
یکی بالای گلدسته اذان میگفت
صدا پیچید در صحن و حرم، گویا درو دیوار با انصاریان میگفت:
"اللهم صل علی علی بن موسی الرضا المرتضی..."

یکی بغضِ میان آه را میگفت
یکی هم خستگیِ راه را میگفت
جوان زائری در گریه هایش"آمدم ای شاااه" را میگفت.

خلاصه عده ای اینجا و خیلی ها ز راه دور ،
دلگیر حرم هستند
همانهایی که جاماندند و حالا پای تصویرِ حرم هستند.. 
 
+
دلتنگم؛
دعا کنید جور بشه زودتر برم. . .



نوشته شده توسط حورانه
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
حـــــــورانــه

اللهم ارزقــنا توفیق الشهادة فی سبیلک

***

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

ذکـــر دل
ذکر روزهای هفته
آیات نــــور
آیه قرآن
نـــوا
پیوندها

حـــــــورانــه

دل سنگریست امن که با خدا بودن موجبش میشود. . .

طبق معمول منِ بی سر و پا جا ماندم. . .

شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۵۷ ب.ظ

حرم لبریز زائرها

مسافرها
مجاورها
گروهی آذری ها و گروهی از شمالی ها
یکی از پای قالی و یکی از بین شالی ها
وحالا هرکدام آرام
زبان واکرده در این ازدحام، آرام:
"ببین این دست پینه بسته را آقا
ببین این شانه های خسته را آقا
به بیخوابی دوچشم خویش رامجبووور کردم من
به زحمت پول مشهد آمدن را جوور کردم من
نشستم تا بگیرم دامن ایوان طلایی را
به سمتت باز کردم دست خالی گدایی را"

یکی درد دلش را با امام مهربان می گفت
یکی بالای گلدسته اذان میگفت
صدا پیچید در صحن و حرم، گویا درو دیوار با انصاریان میگفت:
"اللهم صل علی علی بن موسی الرضا المرتضی..."

یکی بغضِ میان آه را میگفت
یکی هم خستگیِ راه را میگفت
جوان زائری در گریه هایش"آمدم ای شاااه" را میگفت.

خلاصه عده ای اینجا و خیلی ها ز راه دور ،
دلگیر حرم هستند
همانهایی که جاماندند و حالا پای تصویرِ حرم هستند.. 
 
+
دلتنگم؛
دعا کنید جور بشه زودتر برم. . .

السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا  (۱۶)

متنی که نوشتید بدجوری با دل بازی میکنه

دلم گرفت...

خدا خیرتون بده

إن شاء الله زودتر زیارت آقا نصیبتون بشه

مارو هم دعا کنید بزرگوار

پاسخ:
سلام
ممنون
ان شاءالله به زودی روزی شما هم بشه..
محتاجم به دعا
۱۰ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۰۵ آلــــــو نــــــک . . .
* * * نگــــین شـــــیـــــراز * * * 

در :


منتظریم . . . 

یا علی

+++
۰۵ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۵۳ محمدرضا فلاح
سلام
ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها بر شما همراه همیشگی مبارک
دل تنگی برای حرم دنیای همه ما مجازی ها را گرفته...
این چند روز وبلاگ ها پر شدند از حرم نوشت!
این سوختن ها نشانه های مسافر شدن است!
بر خلاف تمام سفرهای دنیا 
برای این سفر پاسپورت لازم نیست!
مسافر شدن سوختن می خواهد !
مثل همیشه عالی بود
ان شاالله قسمتتون بشه
مارو هم دعا کنید
سلام.
إنشاءالله قسمت همه عاشقا و آرزومندا بشه...
برای من هم دعا کنید.
یا حق.
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۲۳ عاشق اهلبیت ع
:(

سه چیز را اگر نداشته باشید، من از شما نمی گذرم، و از شما راضی نخواهم بود، الله، قرآن و امام . روحانی شهید شیخ فضل‌الله مهدیزاده محلاتی

سلام
بروز هستیم 
با مطلب جدید با عنوان گذری بر دل
یاعلی
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۳۸ معین الدین هاشمی
بسیار زیبا

سلام.

منتشر شد... 

 

معرفی کتاب :

 

انتظار...عامیانه،عالمانه،عارفانه.

 

http://heyateketab.blog.ir/post/118

 

إنشاالله برسید...
متنتان گویی حرف های دل من نیز بود...
کاش برسیم..
دلــــتنگـم
آقا بطلب دلم حرم می خواهد

ان شاءالله به زودی روزیتون بشه ...
التماس دعا
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۲ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
پاسخ:
سلام
ممنون...

دلم گم کرده راهش را

و چشمانم نگاهش را....


هوایی شدم ...

یاد آخرین بار ،،یاد وداع نخواندن هایم افتاادم

نصیبتون حرم...

پاسخ:
سلام
ان شاءالله زیارت نصیبتون، به زودی...
ان شاءالله..

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">