حـــــــورانــه

دل سنگریست امن که با خدا بودن موجبش میشود. . .
شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲ ب.ظ

من نیست شدم در تو از آنم همه تو. . .

حسادت می کنم

به تمامِ 

لحظه های با تو بودن. . .

 

دلتنگِ توام؛ اشکهای من را ببین. . . !



نوشته شده توسط حورانه
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
حـــــــورانــه

اللهم ارزقــنا توفیق الشهادة فی سبیلک

***

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

ذکـــر دل
ذکر روزهای هفته
آیات نــــور
آیه قرآن
نـــوا
پیوندها

حـــــــورانــه

دل سنگریست امن که با خدا بودن موجبش میشود. . .

من نیست شدم در تو از آنم همه تو. . .

شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲ ب.ظ

حسادت می کنم

به تمامِ 

لحظه های با تو بودن. . .

 

دلتنگِ توام؛ اشکهای من را ببین. . . !

۹۳/۰۷/۱۹ موافقین ۸ مخالفین ۱
حورانه

اشک

تو

دلتنگی

السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا  (۱۲)

ولی پیدا نشد...
۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۸:۱۸ شکرانه سادات
سلام عزیز
متن هات خیلی دل نشینه...
قلمت پر برکت...

یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون
همچنین :)
۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۴:۴۷ مردی بنام شقایق ...
بی قرار تو ام و در دل تنگم گله هاست....
۲۳ مهر ۹۳ ، ۰۹:۵۷ محمدرضا فلاح
سلام
مطالبتون عالین
همتتان مستدام

24 ذی الحجه، روز مباهله

با سه مطلب پیرامون روز مباهله به روزیم...
.
.
.
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام.
بسیار زیباست .
خدایا آبــــ می خوام لطفا...
۲۲ مهر ۹۳ ، ۰۹:۴۲ سراجا منیرا
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
۲۰ مهر ۹۳ ، ۱۶:۱۵ همسایه خدا
سلام...نوشتتون مثل همیشه عالی....واقعا حال میکنم با نوشته هاتون چون دقیقا حرف خودم هست..این شاالله همیشه لحظه هات همین طوری باشه..جزائکم الله خیرا..
آن دم که دلم شنید عهد ازلی
در"قول الست ربکم"گفت بلی
والله خدا خلق نمیکرد آتش
لو اجتمع الناس عل حب علی
عیدتون مبارک
دقیقا :(

قسم به پنج ضلع حریم بیت‌الله

مدینه، مکه و مشهد،‌ نجف و کربلا

قسم به کوثر و قرآن و عترت و ثقلین

محمد و علی و فاطمه، حسن و حسین

قسم به ذکر خدا، لا اله الا الله

قسم به رحمه للعالمین رسول‌الله

به کوری دل آنکه نمی تواند دید

بگو که أشهد أن علی ولی الله


سلام علیکم

خداقوت

سالم باشید و حاجت روا

عیدتان مبارک
سلام علیکم
:)
ممنون
همچنین
حرم رفتی ما رو هم یادت نره گلم :-*
پاسخ:
سلام
دیگه اون دوران تموم شد. . .
ان شاءالله خودت به زودی بری و مارو دعا کنی

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">