حـــــــورانــه

دل سنگریست امن که با خدا بودن موجبش میشود. . .
جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۲۱ ق.ظ

چشم می دوزم به چشمت. . .

قدری

کنارم بنشین؛

من

"سکوت" میکنم،

تو

گوش کن. . .



+

نگاه کن که غم درون دیده ام

چگونه قطره قطره 

آب می شود . . .




نوشته شده توسط حورانه
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
حـــــــورانــه

اللهم ارزقــنا توفیق الشهادة فی سبیلک

***

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

ذکـــر دل
ذکر روزهای هفته
آیات نــــور
آیه قرآن
نـــوا
پیوندها

حـــــــورانــه

دل سنگریست امن که با خدا بودن موجبش میشود. . .

چشم می دوزم به چشمت. . .

جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۲۱ ق.ظ

قدری

کنارم بنشین؛

من

"سکوت" میکنم،

تو

گوش کن. . .



+

نگاه کن که غم درون دیده ام

چگونه قطره قطره 

آب می شود . . .


۹۳/۱۲/۰۱ موافقین ۲۲ مخالفین ۲

السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا  (۴۸)

۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۷ ✿شمیم زندگی✿
وب عالی دارید
باتبادل لینک موافقید؟وبمو دنبال میکنیدوبتون رودنبال کنم؟
۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۱۸ سعید ایزانلو
با سلام دوست عزیز و بزرگوار
ان شاءالله ماه شعبان برای شما ماهی سرشار از مهر و برکت باشه
اگر امکان دارد و در صورت صلاحدیدتان وبلاگ ما را با نام رمضان 94 در پیوندهایتان قرار دهید.
موفق باشید و سربلند
یا علی
احسنت
۰۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۲۳ مردی بنام شقایق ...
و سکوت تو جواب همه ی مسئله هاست...
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


نبینم غصه دار باشی مومن...



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام

والله خیر حافظا.....
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۵۳ بنت الهدی حسینی
رفاقت با شهید
به بهانه ی کلام الله

رفیق شهیدhttp://mobin.info/q/537
سلام خوب هستید مدیر وبلاگ حورانه؟
ببخشید اگر امکانش هست مارو با نام نقشه کلش آف کلنز در لیست پیوندهاتون قرار بدید
مرسی
نام : نقشه کلش آف کلنز
ادرس : http://www.mapclashofclans.ir
اسمتان را در برگزیده ها دیدم
انتخاب شایسته ای بود
خداقوت
پاسخ:
سلام
ممنونم :)
موفق باشید
پاسخ:
ممنون...
۲۳ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۵۱ انسان نیازمند
سلام
تبریک میگم برار شدن وبلاگتونو

موفق باشید
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون
التماس دعا
سلام
ممنون مطلب زیبایی میزاری
آرشیوت هم خوبه
  راستی اگر تمایل به تبادل لینک هستی من رو با عنوان وبلاگ لینک کن و ی پیغام بدید تا شما رو هم لینک کنم
پاسخ:
سلام
ممنون..
سلام
عیدت مبارک

یعنی این سکوت کی قراره تموم شه آیا :)

منتظریم بانو

دعام کن حورانه عزیز
اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
سلام
ممنونم
شاید هیچ وقت!
خودمم منتظرم:)
محتاجم به دعا, شدیدا....
با سلام
 عرض تبریک به مناسبت اینکه این وبلاگ به  عنوان  یکی از وبلاگ های برتر سال 93 شناخته شد.
 ان شا الله موفقیت های شما  در عرصه  فضای مجازی و جنگ نرم ادامه داشته باشد
یا علی

پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون
التماس دعا
با سلام و عرض تبریک ایّام

درصورت تمایل بجمع دوستانه هم بپیوندیم (لینک شدن)
التماس دعا / یازهرا
تورا هرکس ندارد دل ندارد
میان سینه جز باطل ندارد
دلم را هدیه دادم بر تو مادر
نوشتم روی آن قابل ندارد
میلاد مادر سادات مبارک
سلام علیکم مومن
سال نو مبارک ، آرزومندم سال خوب پر برکتی داشته باشید در پناه اهل بیت علیه السلام
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
سلام علیکم

بسیارعالی
و قابل تأمل
چه این نوشتار و چه نوشتارهای گذشته

التماس دعا
یا علی
۰۹ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۲۹ تا اینجا خواندم...
سلام....اولین کتاب سال 94....



http://baketab.blog.ir/post/56

تا ابد این نکته را انشا کنید

پای این طومار را امضا کنید

هرکجا ماندید در کل امور

رو به سوی حضرت زهرا(س) کنید...

لینک شدید !

یا فاطمه الزهرا...
ان شاءالله سال خوبی داشته باشید در پناه حضرتش.

به روز هستیم

۰۴ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۳۷ کــربــ بلایی محـب

سلامــ

خداقوتــ

میان کوچهــ ها با ضرب سیلی همهــ دار و ندارم را گرفتند

دگر پروانه بال و پر ندارد نه بال پر که خاکستر ندارد ، شهادت حضرت زهرا (س)  تسلیت

بروزمــ با " مادرانهــ ترین عید "

تمنای دعا

یازهراکربـــ بلا ان شاءالله

سلام
 ایام تسلیت

قالَتْ علیها السلام : مَنْ اصْعَدَ إ لىَ اللّهِ خالِصَ عِبادَتِهِ، اهْبَطَ اللّهُ عَزَّوَجَلَّ لَهُ افْضَلَ مَصْلَحَتِهِ.(بحار: ج 67، ص 249، ح 25)

هر کس عبادات و کارهاى خود را خالصانه براى خدا انجام دهد، خداوند بهترین مصلحت ها و برکات خود را براى او تقدیر مى نماید.


همچنان در سکوتی بانو....!!!!

دعامون کنین
اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
سلام
محتاجم به دعا
شما دعا کن سکوتمون تموم شه که بدجور خفه کنندس. . .

۰۱ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۳۳ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
چگونه سایه ی سیاه سرکشم اسر دست آفتاب میشود...
سلام علیکم.
حلال کنید ما رو...
إنشاءالله سالی خوش و پربرکت داشته باشید در سایه عنایت حضرت زهرا(س)...

بسیار التماس دعا دارم.
یا حق.
پاسخ:
سلام
ممنونم , ان شالله
ان شالله سالتون سرشار از نور فاطمی باشه

حضرت امیر(ع) فرمودند:
عرفت الله سبحانه بفسخ العزائم و حل العقود و نقض الهمم
خداوند را به وسیله فسخ شدن تصمیم ها و گشوده شدن گره ها و نقض اراده ها شناختم.
سلام علیکم
اگه خدا بخواد، همین جمعه عازمیم ...
شب شهادتی نائب الزیاره ایم در صحن و سرای پیامبر خوبیها و بی بی دو عالم فاطمه زهرا سلام الله علیها
اگر لیاقتی بود ...
حلال بفرمائید ...
https://instagram.com/i.am.gilemard/

سالی گذشت وزمین گشت در مدارتو

اما نداشت خاتمه ای انتظار تو

امسال هم همه ی هفته ها گذشت

یک جمعه اش نبود زمان قرار تو

با این شکوفه ها دل من خوش نمیشود

آیدپس از کدام زمستان،بهار تو

قلب مرا ز خانه تکانی معاف کن

بگذار بماند به رویش غبار تو

این روزها همه به سفر فکر میکنند

من قصد کرده ام که بمانم کنار تو

امسال که من به درد ظهورت نخورده ام

سال جدید کاش بیایم به کار تو

سلام علیکم و تسلیت به مناسبت ایام شهادت بی بی دو عالم
 آدرس سایت حقیر به elahinegahi.ir تغییر کرد.

۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۹ عمار فرهنگ
سلام بر فاطمه مادر حسن
سلام بر فاطمه همسر علی
سلام بر فاطمه دختر  رسول
سلام بر فاطمه غم خوار زینب
سلام بر فاطمه فدای حسین

با رمان الف لام میم همراه باشید
من سکوت میکنم
تو گوش کن ...

عالی بود
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۰۱ مردی بنام شقایق ...
سلام

بارها این متن رو خوندم

ولی بازم قشنگه!

+
من سکوت میکنم
تو گوش کن


اگر من بودم مینوشتم

من سکوت میکنم
تو گریه کن!...
پاسخ:
سلام
ممنون
خیلی خوبه, 
روضه از این بازترم میشه. . .
سلام...

میتونیم با ذکر منبع از نوشته هاتون استفاده کنیم؟

همیشه منبعُ مینویسم...

حالا محض احتیاط اگه یه برام شاید ننوشته باشم..یادم رفته باشه..

حلالم میکنید؟
پاسخ:
سلام
بله حتما, راحت باشید
بدون ذکر منبع استفاده کنید
همه ی نگاه خدا شامل حالت
پاسخ:
سلام
ممنون, ان شالله
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۴۴ مهدی شریفی
با طنین اذان بلال صفحه ام گریه دار شده
لطفاً

ضمناً تا شهادت دوم حضرت زهرا دعوتید به صرف یک پیمانه از حرف های من که طعم زهرا شیرینش کرده
هرروز رأس هشت و هشت دقیقه به روزم
در انتظار حضور شما، من
حضرت زهرا سلام الله علیها :
هر که خداوند را بی پیرایه عبادت کند ، خداوند برتین مصلحتش را نثار او می‌کند.
بحار الانوار - ج 70 - 249


سلام علیکم مومن
شهادت حضرتش تسلیت باد
لطفا بنده را دعا کنید
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام
ایام برشما هم تسلیت
التماس دعا...
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۲۷ مسافر88 آرام
سلام
سقف ایمانم چکه می کند
دعامون کن حورانه بانو
اللهم صل علی محمدو آل محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
۰۷ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۴۷ سید محمد میرهاشمی
سلام
منتظر حضور شما در وبلاگمون هستیم...
در صورت امکان لینک بفرمایید.

۰۷ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۴۶ سید محمد میرهاشمی
من ازآن زمان که شنیده ام
«محبوبمان ناشناس در میان ما می گردد و درهمین فضا تنفس می کند و
وقتی ظهور کند همگان می گویند که ما پیش از این او را دیده ایم»
سعی میکنم به همه سلام کنم.
شاید که لااقل پاسخی هرچند به ناشناس از او بشنوم.
سلام
لطفا نسبت به انتشار این خبر کوشا باشید...
اطلاعیه
پذیرش حوزه های علمیه سراسرکشور
سال تحصیلی 95- 94 ویژه برادران
باتشکر

بی صدا که ذوب میشوی یک نفر هست که آب شدنت رالمس کند
وآغوش باز کند تا دوباره شکل بگیری
حورانه جون ادبیات خوندید یا ذوقش رو دارید؟خیلی نوشته هاتون دلنشین هستن..من خیلی دوست داشتم که مثل شما اینجوری دلنوشته هایم باشد..جزائکم الله خیرا
پاسخ:
سلام
هیچ کدوم. . .
ممنون نظر لطفتونه.
التماس دعا
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۴۶ منتظر المهدی

باعرض سلام وادب خدمت شما به اطلاع میرساند برای
سلامتی وتعجیل درفرج ظهور مولا مهدی
(عج) ورضایت قلبی امام زمان (عج) از طرف مرحوم ذاکر  (ره)ختم قرآن دروبلاگ منتظرالمهدی برگزار
 میگردد اگر تمایل به شرکت دراین ختم دسته جمعی هستید  اعلام نماییدلطفا نام جزء موردنظرخورد
را ارسال نمایید 
باتشکر .
آجرک الله یامهدی
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۵۱ شکرانه سادات
وای چقد دلنشینه! از کجا میارید اینارو؟!!!
خیلی قشنگه...
آدمو ب فکر وا میداره...

یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون, جای خاصی نیست. . .
التماس دعا
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۰۷ کمی بودن ...
حضرت علی علیه السلام:

هرکه بداند خداعوض می دهد

سخاوتمندانه می بخشد.
پاسخ:
 أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ و آلِ مُحَمَّدٍ و عَجِّلْ فَرَجَهُمْ
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۰ مسافر88 آرام
من
سکوت  می کنم
تو
گوش کن
...

سلاااااااااااااام بانو
عالی بود حورانه عزیز
اینجا که میام ذوق نوشتنم گل میکنه
آرامش نابی داره

دعام کن
اللهم صل علی محمدو ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
سلام
ممنونم
و محتاج دعا
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۳۸ باران نم نم...

امان از قطره قطره ذوب شدنهای بی صدا...

پاسخ:
امان...

نگاه کن که غم درون دیده ام

چگونه قطره قطره 

آب می شود . . .


سلام

دعامون کنید

۰۲ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۲۲ سراجا منیرا
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">