حـــــــورانــه

دل سنگریست امن که با خدا بودن موجبش میشود. . .
جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۲ ق.ظ

تو را من چشم در راهم . . .



وقتی قدم برمی‌داری و روی زمین راه می‌ری، وقتی از کنار شقایق‌ها می‌گذری و عاشقشون می‌کنی، وقتی به خورشید اذن تابیدن می‌دی و به رود اجازه جاری شدن؛ وقتی لبخند می‌زنی وحیات رو به عالم هدیه می‌کنی، همه بی‌اختیار میگن الله اکبر! 

وقتی به نماز می‌ایستی، خم می‌شی و به رکوع می‌ری، پیشونیت رو روی خاک‌ها می‌گذاری و سجاده از اشک‌های تو خیس میشه، فرشته‌ها همنوای با تو می‌گن سبحان الله!

وقتی نگاه می‌کنی، ازهمین نزدیکی‌ها، از زیر سقف همین آسمون، و زیر لب دعا می‌خونی که خدایا شیعیانم...! دنیا می‌گه یا عین الله!


و وقتی من هر صبح و شام دنبال تو به هر گوشه‌ای سر می زنم، وقتی نشونیت رو از غریبه‌ها می‌گیرم، وقتی روی خاک‌ها رد پات رو جستجو می‌کنم، دلم با فریاد می‌گه یا حاضر و یا ناظر!

و بعد من رو آروم آروم میاره تا نزدیکی‌های تو، تا همونجا که عطر نفس‌هات رو می‌شنوم؛ ومن ناگهان به یاد میارم که این عطر رو بارها شنیدم، درست همون زمانی که از کنار شقایق‌ها می‌گذشتم و عاشق می‌شدم، درست وقتی از آب رود می‌نوشیدم و روان می‌شدم، درست وقتی به خورشید خیره می‌شدم و پر و بال می‌گرفتم، درست همون زمان‌ها بود که نگاهم در نگاه تو گم می‌شد وصدام با صدای تو یکی، اما من نمی‌فهمیدم! از بس که به من نزدیک بودی، از بس در کنارم بودی وعجب که من دوردستها رو به دنبالت می‌گشتم و تو رو نمی‌یافتم!

وعجب که هنوز هم تو به من نزدیکی و هنوز هم من چشم به راه تو خیره به دوردستهام!

السلام علیک یا عین الله یا اباصالح المهدی

  

 

++ 
دلم اندازه ی تمامِ…
…نـ ـ ـه…
انـــدازه ندارد
بی اندازه دلگیرم بی تــــــــــــو

 

من تمـــام شده ام؛ بیــــآ. . .



نوشته شده توسط حورانه
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
حـــــــورانــه

اللهم ارزقــنا توفیق الشهادة فی سبیلک

***

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

ذکـــر دل
ذکر روزهای هفته
آیات نــــور
آیه قرآن
نـــوا
پیوندها

حـــــــورانــه

دل سنگریست امن که با خدا بودن موجبش میشود. . .

تو را من چشم در راهم . . .

جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۲ ق.ظ



وقتی قدم برمی‌داری و روی زمین راه می‌ری، وقتی از کنار شقایق‌ها می‌گذری و عاشقشون می‌کنی، وقتی به خورشید اذن تابیدن می‌دی و به رود اجازه جاری شدن؛ وقتی لبخند می‌زنی وحیات رو به عالم هدیه می‌کنی، همه بی‌اختیار میگن الله اکبر! 

وقتی به نماز می‌ایستی، خم می‌شی و به رکوع می‌ری، پیشونیت رو روی خاک‌ها می‌گذاری و سجاده از اشک‌های تو خیس میشه، فرشته‌ها همنوای با تو می‌گن سبحان الله!

وقتی نگاه می‌کنی، ازهمین نزدیکی‌ها، از زیر سقف همین آسمون، و زیر لب دعا می‌خونی که خدایا شیعیانم...! دنیا می‌گه یا عین الله!


و وقتی من هر صبح و شام دنبال تو به هر گوشه‌ای سر می زنم، وقتی نشونیت رو از غریبه‌ها می‌گیرم، وقتی روی خاک‌ها رد پات رو جستجو می‌کنم، دلم با فریاد می‌گه یا حاضر و یا ناظر!

و بعد من رو آروم آروم میاره تا نزدیکی‌های تو، تا همونجا که عطر نفس‌هات رو می‌شنوم؛ ومن ناگهان به یاد میارم که این عطر رو بارها شنیدم، درست همون زمانی که از کنار شقایق‌ها می‌گذشتم و عاشق می‌شدم، درست وقتی از آب رود می‌نوشیدم و روان می‌شدم، درست وقتی به خورشید خیره می‌شدم و پر و بال می‌گرفتم، درست همون زمان‌ها بود که نگاهم در نگاه تو گم می‌شد وصدام با صدای تو یکی، اما من نمی‌فهمیدم! از بس که به من نزدیک بودی، از بس در کنارم بودی وعجب که من دوردستها رو به دنبالت می‌گشتم و تو رو نمی‌یافتم!

وعجب که هنوز هم تو به من نزدیکی و هنوز هم من چشم به راه تو خیره به دوردستهام!

السلام علیک یا عین الله یا اباصالح المهدی

  

 

++ 
دلم اندازه ی تمامِ…
…نـ ـ ـه…
انـــدازه ندارد
بی اندازه دلگیرم بی تــــــــــــو

 

من تمـــام شده ام؛ بیــــآ. . .

السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا  (۱۶)

. بسم الله

مهدی جان

پل صراط

چشمان توست

از چشمت که بیفتم

روزگارم جهنم می شود

اللهم عجل لولیک الفرج


تبادل لینک؟

۲۵ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۱۴ سید علی هاشمی
جان من برگرد...
برای آمدنت
شهر را آماده کردیم
اما
خودمان را نه..

+++

کاش که لایق دیدار شویم!

اللهم عجل لولیک الفرج

عید پر برکت

التماس دعا

۲۴ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۲۹ زائر آسمان ...
آه 
از روزهای نبودنت
...
پاسخ:
آه. . .
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۱۰ 彡♥خـادم المهدی♥彡
تحت فرمان اباالفضلیم و ارتش می شویم
با مدد از مادرش، کابوس داعش می شویم

یـــا حســـین

اللهم عجل لولیک  الفرج
عیدتون مبارک
ممنون بابت متن فوق العادتون..
پاسخ:
سلام
ممنون
عید شما هم مبارک
التماس دعا
عـراقـی هـا خـمـیـنـی نـدارنـد کـه بـگـویـد ؛
مـوصـل و فـلـوجـه و تـکریـت , بـایـد حـفـظ شـونـد ...
اما ...
امـان از آن روزی کـه رهـبـرِمـان خـامـنـه ای فـرمـان دهـد ؛
" عــراق بـاید حـفـظ شـود ... "
حاصل عمر اگر نیم نگاهی باشد
بهر آن نیم نگاه با دل زار آمده ام

سلام
میلادش مبارک
سلام علیکم

موفق باشید

لینک شدید
سلام مومن !

شما دعوتین به محفلی از رندان ....


این بار با مطالبی با عنوان :
و باز شدیم مشغول ...
(اندر احوالات جام جهانی )

منتظرتون هستیم 

۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۶ گــــــــــــــــم گشته
و هنوز من
چشم براه... همان دوردستها

عیدتون مبارک.
اللهم عجل لولیک الفرج ...
نیمه شعبان که میشه انگار تمام عالم رو سرم آوار میشه..
چقدر دورم از صاحب..
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۲:۳۵ افسر ولایی مهدی(عج)
ما مدعیان دل خزانی داریم!
با حضرت دجال تبانی داریم!
ما لاف زن ندبه و اشک و آهیم!
این جمعه نیا، جام جهانی داریم...!
++++++++++++++++++++++++++
سلام همسنگر.
میلاد امام زمان مبارک.
ضمنا وب ما به عنوان نوزدهمین وب  برتر، در جشنواره 100 وب برتر ایرانی، به تشخیص داوران جشنواره، برگزیده شد...
منتظر حضورتان هستیم...
التماس دعای فرج + بصیرت + اخلاص + شهادت.
سلام 
متن تون فوق العاده بود.
ولی من از بند چهارم به بعد در خودم چنین احساسی نداشتم. خوش به حال شما که اینجوری دنبال امامتون می گردید. خوش به حال شما که لااقل در دور دست ها دنبال اون بزرگوار هستید.
پاسخ:
سلام
ممنون
بله خوش به حالشون!! :)
التماس دعا

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">