حـــــــورانــه

دل سنگریست امن که با خدا بودن موجبش میشود. . .
يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۳۷ ب.ظ

یا فاطر بحق فاطمه(س). . .

دنیا به کام تلخ من امشب عسل شده است

شیرین شده است و ماحصلش این غزل شده است

تاثیر مهر مادریت بوده بر زبان

این واژه ها اگر به تغزل بدل شده است

مادر! حضور نام تو در شعر های من

لطف خداست شامل حال غزل شده است

غیر از تو جای هیچ کسی نیست در دلم

این مسأله میان من و عشق حل شده است

سیاره ای که زهره نشد آه می کشد

آه است و آه  آنچه نصیب زحل شده است

زهرایی و تلألو نور محبتت

در سینه ام ز روز ازل لم یزل شده است

سیدحمیدرضا برقعی

 

***


مادر سلام، گوشه ی چشمی به ما کنید
مادر سلام، درد مرا هم دوا کنید

با این امید در زده ام تا که وا کنید
لطفی به این اسیر یتیم گدا کنید

***

ولادت مادر امامت، همسر ولایت، حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها مبارک



نوشته شده توسط حورانه
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
حـــــــورانــه

اللهم ارزقــنا توفیق الشهادة فی سبیلک

***

عَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

ذکـــر دل
ذکر روزهای هفته
آیات نــــور
آیه قرآن
نـــوا
پیوندها

حـــــــورانــه

دل سنگریست امن که با خدا بودن موجبش میشود. . .

یا فاطر بحق فاطمه(س). . .

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۳۷ ب.ظ

دنیا به کام تلخ من امشب عسل شده است

شیرین شده است و ماحصلش این غزل شده است

تاثیر مهر مادریت بوده بر زبان

این واژه ها اگر به تغزل بدل شده است

مادر! حضور نام تو در شعر های من

لطف خداست شامل حال غزل شده است

غیر از تو جای هیچ کسی نیست در دلم

این مسأله میان من و عشق حل شده است

سیاره ای که زهره نشد آه می کشد

آه است و آه  آنچه نصیب زحل شده است

زهرایی و تلألو نور محبتت

در سینه ام ز روز ازل لم یزل شده است

سیدحمیدرضا برقعی

 

***


مادر سلام، گوشه ی چشمی به ما کنید
مادر سلام، درد مرا هم دوا کنید

با این امید در زده ام تا که وا کنید
لطفی به این اسیر یتیم گدا کنید

***

ولادت مادر امامت، همسر ولایت، حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها مبارک

السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا  (۸)

سلام.
با سوالی در مورد امر به معروف به روزیم...؟؟؟؟
منتظر نظرات زیبای شما هستیم...

ممنون میشم اگه مشارکتی در این بحث داشته باشید...
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
یا علی مد
 اگر " العجل " بگوییم و برای ظهور آماده نشویم
کوفیــان آخــرالـزمــانـیــم                                     
بامطلب به پاخیزید منتظر حضور شما هستم
یاحق  
مادر سلام
'گوشه چشمی عنایت کن یا زهرا ...
پاسخ:
آمیین...
۳۱ فروردين ۹۳ ، ۲۲:۲۵ ارحم الرحماء
ایام بر شما مبارک...
شعر بسیار زیبایی بود ، خدا را شکر ...
پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک
التماس دعا...

سلام بانو


عید برشما مبارک

ان شاءالله عیدی خوبی از بانو س بگیرید.عاقبتتون بخیر

من شعرهای اقای برقعی رو خیلی دوست دارم.

قشنگ بود:)

ماندگارباشید

پاسخ:
سلام
ممنون، عید شما هم مبارک
ان شاءالله، منتظر عیدی هستم :)
التماس دعا
در 42 دومین روز از فعالیت وبلاگی فاطمیون تصمیم ب نظر سنجی از فعالان مجازی گرفتیم
تا در صورت مثبت بودن برایند به فعالیت وبلاگیمون ادامه بدیم
لطفا با نظز خود ما را راهنمایی کنید

http://eheyat.blog.ir/1393/01/26-3

سلام همسنگر.خداقوت
شهادت امام هادی علیه السلام نزدیکه و بهترین فرصته تا بتونیم شر تصاویر مبتذل که نسبت داده شده به ایشون رو برکنیم!
اما وظیفه جوانان انقلابی و فعال در فضای مجازی بدنبال نتایج هتاکی شاهین نجفی ملعون...

به پست آخر ما سر بزنید با عنوان "آهای بچه شیعه"

منتظر حضورگرمتان هستیم

یا علی النقی علیه السلام.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">